Garantiebepalingen

1.
A2Models producten worden 3D geprint en zijn derhalve relatief kwetsbaar en dus niet geschikt voor kinderen. Het betreft modellen die uitsluitend geschikt zijn voor volwassen verzamelaars. A2Models is niet aansprakelijk voor eventuele schade ten gevolge van een gebrek aan of door ondeugdelijk gebruik van het product of door waterschade. Het product is gevoelig voor vocht.

2.
Onder fabrieksgarantie wordt verstaan materiaal- en/of printfouten.

3.
Producten die ondeskundig en/of ondeugdelijk zijn behandeld vallen niet onder de garantie.

4.
Alle vormen van aansprakelijkheid op schade, welke ontstaan is door een ondeugdelijke behandeling, worden uitgesloten.
Wij wijzen u er nadrukkelijk op dat onze modellen vochtgevoelig zijn, daar de ze met dezelfde inkt geprint worden als met de inkt uit uw printer thuis. Onze sierraden en USB's worden nabehandeld om beter bestand te zijn tegen vocht. Voor de andere modellen geldt dus dat u hier altijd voorzichtig mee zult moeten zijn!

5.
De portokosten van retour gezonden goederen naar A2Models zijn voor rekening van de verzender; de retourzending naar de klant, binnen Nederland, wordt betaald door A2Models.

6.
Pakketten onder vermelding “portokosten voor ontvanger” worden geweigerd en retour afzender gezonden.

7.
Bij een eventueel defect dient het product onder bijvoeging van de originele aankoopfactuur en originele verpakking bij A2Models aangeboden te worden. A2Models is niet verantwoordelijk voor eventuele schade ontstaan tijdens transport naar of van A2Models.

8.
Bewaar altijd uw verzendbewijs zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

9.
Naast deze garantiebepalingen blijven wettelijke garantiebepalingen van kracht.

10.
Indien u een bestelling heeft geplaatst en hebt gekozen voor de verzendoptie “met Track & Trace” dan ontvangt u op de dag dat uw bestelling door ons wordt verstuurd, bericht via de e-mail. In dit bericht vermelden wij tevens de verzendcode van PostNL. Middels deze verzendcode kunt u de status van bezorging volgen via de Track & Trace site van PostNL. In het tabblad Track & Trace kunt u uw barcode en postcode binnen Nederland invullen. N.B. De Track & Trace code werkt pas vanaf 00.00 uur (CET) op de dag van verzending.

11.
Wij wijzen u er duidelijk op dat wanneer u kiest voor de verzendoptie “zonder Track & Trace” wij u geen garantie geven wanneer het product niet bezorgd wordt. Het risico komt hiermee dus bij u als consument te liggen.